
Palma Primavera
La Banda Municipal de Palma ofereix un espectacle vibrant on música i dansa s’uneixen en una proposta plena de força i color. Juntament amb ballarins en directe, el concert recorrerà des de la tradició espanyola —jotes, fandangos i pasdobles— fins a l’energia contagiosa dels ritmes llatins, en una celebració escènica de gran espectacularitat.
Director titular: José Enrique Martínez Esteve